Інформація призначена тільки для фахівців сфери охорони здоров'я, осіб,
які мають вищу або середню спеціальну медичну освіту.

Підтвердіть, що Ви є фахівцем у сфері охорони здоров'я.



СІМЕЙНІ ЛІКАРІ ТА ТЕРАПЕВТИ

НЕВРОЛОГИ, НЕЙРОХІРУРГИ, ЛІКАРІ ЗАГАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ, СІМЕЙНІ ЛІКАРІ

КАРДІОЛОГИ, СІМЕЙНІ ЛІКАРІ, РЕВМАТОЛОГИ, НЕВРОЛОГИ, ЕНДОКРИНОЛОГИ

СТОМАТОЛОГИ

ІНФЕКЦІОНІСТИ, СІМЕЙНІ ЛІКАРІ, ПЕДІАТРИ, ГАСТРОЕНТЕРОЛОГИ, ГЕПАТОЛОГИ

ТРАВМАТОЛОГИ

ОНКОЛОГИ, (ОНКО-ГЕМАТОЛОГИ, ХІМІОТЕРАПЕВТИ, МАМОЛОГИ, ОНКО-ХІРУРГИ)

ЕНДОКРИНОЛОГИ, СІМЕЙНІ ЛІКАРІ, ПЕДІАТРИ, КАРДІОЛОГИ ТА ІНШІ СПЕЦІАЛІСТИ

ПЕДІАТРИ ТА СІМЕЙНІ ЛІКАРІ

АНЕСТЕЗІОЛОГИ, ХІРУРГИ

"Emergency medicine" Том 17, №7, 2021

Back to issue

Медикаментозно-асоційована міопатія

Загальна інформація

Медикаментозно-асоційована міопатія є однією з найпоширеніших причин розвитку захворювань м’язової тканини, але точна частота цього захворювання невідома. Медикаментозна міопатія може проявлятися легкою міалгією з невираженою слабкістю або без неї, хронічною міопатією з вираженою слабкістю, масивним рабдоміолізом із гострою нирковою недостатністю. Понад 150 факторів були пов’язані з рабдоміолізом. У цьому огляді буде розглянуто міопатії, викликані лікарськими речовинами. Рабдоміоліз та статин-індукована міопатія обговорюються окремо. 

Механізми виникнення медикаментозно-асоційованої міопатії

Існує декілька механізмів розвитку медикаментозно-асоційованої міопатії: 
— Пряма міотоксична дія, що виникає внаслідок впливу алкоголю, кокаїну, глюкокортикоїдів, гіполіпідемічних засобів, протималярійних препаратів (пов’язані з вакуолярними міопатіями), колхіцину (пов’язаний із вакуолярними ...

For the full article you need to subscribe to the magazine.



Back to issue